Familie Rooijakkers meeting en BBQ - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Gerard Rooijakkers - WaarBenJij.nu Familie Rooijakkers meeting en BBQ - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Gerard Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Familie Rooijakkers meeting en BBQ

Door: Lisette en Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

01 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

FAM ROOIJAKKERS MEETING EN BBQ

Zondag 1 maart 2015
Na een goede nachtrust worden we wakker en voelen we aan onze benen dat we ons gisteren flink hebben ingespannen. Angela heeft voor een heerlijk ontbijt gezorgd en om 10.00uur gaan we naar het Tawhiti museum in Hawera. Het is een museum over de geschiedenis van de omgeving van Mt Taranaki in lang vervlogen tijden. Het ging over Traders en Whalers (Handelaars en Walvisvaarders) en was heel natuurlijk gemaakt. Na de lunch nog een ander gedeelte van het museum bezocht dat voornamelijk over de Nïeuw Zeelandse geschiedenis ging. Terug in Stratford konden we net om 15.00uur het verhaal van Romeo en Julia zien in de klokkentoren in het centrum. Hierna was het tijd om weer naar New Plymouth te gaan. Bij Elsie en Collin kwam de hele Rooijakkers familie bij elkaar voor een heerlijke bbq. Kinderen, klein en achterkleinkinderen van ome Piet en tante Leen. Ze genoten er zichtbaar van om iedereen zo bij elkaar te zien. De tijd vliegt voorbij als het gezellig is en zo ging het ook. Zo moesten we weer afscheid nemen van mensen die je net hebt leren kennen en vertrokken wij als laatste naar Stratford.
Wist je dat?
- we super ontvangen zijn bij Elsie en Angela?
- we genoten hebben van de BBQ?
- afscheid nemen niet altijd leuk is?
- we echt een paar heerlijke dagen hebben gehad bij de familie?
- we morgen verder gaan met onze reis door Nieuw Zeeland?